Grey is my lucky colour




Jännä juttu vanhenemisessa.
Se yllättää.
Tulee kuin varkain.
Sitä vain yhtenä päivänä huomaa, 
sen ensimmäisen harmaan hiuksen.
Pigmenttiläiskän.
Juonteen.

Tai sen yhden harmaan kulmakarvan.
En edes tiennyt.
Että kulmakarvatkin voivat harmaantua.


Silloin tekisi ehkä mieli äkkiä tarttua pinsetteihin.
Napata todiste vanhentumisesta pois.
Kieltääkseen ~ unohtaakseen?

Tai sitten asian voi vain hyväksyä.
Minulla on yksi harmaa kulmakarva.
Jonka olen ansainnut.

Olen päättänyt,
että se on minun onnea tuova kulmakarvani.
Ei mun tarvitse päästä siitä eroon.
Vanhetessa sitä ymmärtää ehkä arvostaa muitakin asioita kuin ulkoista olemusta.
Sitä mitä on kuoren sisällä.

Ihoa voi onneksi vähän auttaa matkan varrella.
Ja nämä Jurliquen kasvoöljyt ovat kyllä aivan "must have"!
Olen nyt käyttänyt Jurliquen herbal recovery antioxidant öljyä n. kuukauden.
Tuotetta tiputetaan pari tippaa sormille ja sitten vain kevyesti taputellaan öljy kasvoille.
Mielestäni ihon väri on käytön aikana tasaantunut.
Iho on saanut uutta "hehkua"
ja ihohuokoset ovat pienentyneet.
Olen tämän päällä vielä käyttänyt Jurliquen balancing day care voidetta.
Olen taputellut tätä myös silmänympärysiholleni.
Ja kuivuus tältäkin alueelta on kaikonnut.

Embrace your flaws ~ perfect is boring.
You are beautiful.
Be you.
Be unique.

And grey is my lucky colour.


Leppoisaa sunnuntaita /
mylittlesilverlinings





You may also like

5 comments:

  1. Näin juuri menee ja aina ajoittain peilikuvaa tai valokuvia katsellessa oikein yllättyy vanhenemisen merkeistä.

    Kaunista päivää sinulle! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onneksi näkö huononee samaa tahtia ;D - ehkä en hankikaan niitä vahvempia linssejä ;).. Nautinnollista sunnuntaita sinulle <3

      Delete
  2. Hihii kohta tässä joutuu varmaan plussat hankkimaan. Olen ollut niin ylpeä, että miinuslasit ovat vielä tässä iässä riittäneet. :) <3

    ReplyDelete